Think Positive

Se poate si in sectorul 5?

Posted on: Februarie 4, 2011

Am primit mai multe sesizari din  partea locuitorilor sectorului 5 cu privire la colectarea deseurilor. Asociatia Mai mult verde imi semnaleaza acelasi lucru. Aflati ca zona aceasta, aflata in admnistrarea lui Marian Vanghelie, este singura din Bucuresti in care nu exista sistemul de colectare selectiva a deseurilor (containerele albastre, verzi si galbene).
Stiu ca nu intra in atributiile mele actiunile de felul asta, stiu si cei care m-au sesizat, insa s-au saturat de demersuri pe langa ADP sector 5 fara niciun efect.
Eu sper ca adresa mea nu va ramane fara raspuns:

Si totusi, nu uitati…Think Positive!

4 răspunsuri to "Se poate si in sectorul 5?"

In afara de sectorul 1 pe nicaieri nu este nimic concret facut. Chiar ma bucur ca locuiesc aici de ani de zile si n-am de ce sa ma plang. Uneori ma gandesc ca pana si cainii vagabonzi sunt mai blanzi decat in alte zone ale B. 😉

Te-am adaugat .:p

Si la Cluj am văzut astfel de pubele dar sunt puse așa mai de formă…

Logic ar fi sa se poata, nu cred ca ar fi un cost extraordinar de mare in plus pentru primarie. Nu stiu insa ce sa zic, daca sunt folositoare. Nu am vazut foarte multi oameni sa stea si sa isi sorteze gunoiul.

Lasă un răspuns

Parteneri

