Think Positive

Cadoul meu

Posted on: Decembrie 21, 2010

Viata multora e impartita in doua. Nu intotdeauna bucatile sunt egale, dar cu siguranta un flanc ii apartine lui “inainte” si unul ii apartine lui “dupa”.

N-am crezut niciodata ca fac parte din categoria privilegiata a celor care-si pot imparti viata in Before and After.
Cred ca mirajul consta macar partial in cum ne vedem si redescoperim pe noi insine dupa trasarea liniei asteia punctate dintre before si after.
E o senzatie misto sa stai un pic sa te contempli pe tine si pe toti implicatii ce te-au insotit pe un anumit drum; vezi schimbarile, greselile, fericirile care-au trecat ca o clipa.
Da, e un moment fain de contemplare, problemele-mi incep,insa, daca raman prea mult timp suspendata in el; ma trezesc brusc si ineficient ca am inceput sa traiesc mai degraba din niste amintiri decat in ceea ce am si sunt; d’aia si evit cat pot chestia asta, activitatea ma tine ocupata: )

2 răspunsuri to "Cadoul meu"

Soarta omului se mai impare si la 3 si chiar la 4 uneori :)) din pacate nu toate bucatile constau din amintiri placute 😦
O zi buna 😀 !

Buna ziua,
Am marea placere de a va invita la un concurs „Scrie de dragul copiilor”. Detaliile le gasiti pe site http://blog.meki.ro/?page_id=4 Premiile sunt consistente, iar campania se adreseaza in mod deosebit bloggerilor. Astept asadar eventuala voastra intentie de-a participa, printr-un mesaj la adresa blogprogress10@gmail.com
Cu multa prietenie,
Echipa BlogPRogress

Lasă un răspuns

Parteneri

